jump to navigation

Primul atelier de lipit Iulie 15, 2010

Posted by lipicilapici in Lipeli prin oras.
Tags: , , ,
trackback

Ne-am distrat de minune la primul atelier de lipit. Mi-am luat inima-n dinti si am iesit cu Lipiciul in lume. Unde lume = Verde Cafe.

Am avut drept parteneri de taiat si lipit niste copiluti minunati care au facut treaba chiar mai buna decat mine🙂

Mai vreti si alte dovezi care sa ateste ca ne-am distrat de minune ? Cred ca am spus totul prin pozele de mai sus, poze care au fost facute de prietenii nostri Pici cu Lipici.

Nu am stat deloc sa alergam dupa materialele pentru ca prietenii nostri de la CraftMall.ro ni le-au adus la usa. Ceea ce va dorim si dumneavoastra ca sa nu alergati prin oras dupa lipici, cartoane, ochi sau creioane. Aruncati un ochi !

Acestea fiind spuse va place au ba ?

Comentarii»

1. Stefan Murgeanu - Iulie 15, 2010

foarte frumos🙂

cand revine din vacanta, sigur il aduc si pe-al meu la un astfel de atelier🙂


Lasă un răspuns

