jump to navigation

Masca de toamna Octombrie 6, 2010

Posted by lipicilapici in Lipiciuri.
Tags: , ,
trackback

de aici.

Frunzele cad din ce in ce mai mult din copaci. Pamantul e acoperit cu un covor viu colorat asa ca ar fi pacat sa lasam frunzele sa se iroseasca in ploaie. Pentru asta m-am gandit ca in timp ce mergeti cu copilul la plimbare prin parc, puteti aduna frunze, ca sa se bucure si acasa de ele.

Cum ? Facand o masca. Va prezint Ariciul din Frunze.

Pentru el aveti nevoie de o farfurie de carton, carton maro si negru, elastic, lipici, foarfeca, capsator si optional, creion maro.

Nu e deloc greu sa faceti masca.

Pentru inceput taiati gaurile pentru locurile in care urmeaza sa fie ochii si un sfert din farfurie. Asa cam cat o bucata de pizza ca dimensiuni.

Colorati sau vopsiti farfuria in maro. Din celalalt carton maro taiati urechile si apoi din cartonul negru taiati nasul rotund. Lipiti noile piese pe farfuria de carton.

Acum vine partea interesanta. Cea cu frunzele. Luati fosgaitoarele colorate si lipiti din abundenta pe farfurie.

Nu mai ramane decat sa puneti un elastic la un capat si la celalalt al mastii si copilul vostru se poate juca de-a ariciul nascut din frunze.

Comentarii»

1. Tweets that mention Masca de toamna « Lipici La Pici's Blog -- Topsy.com - Octombrie 8, 2010

[…] This post was mentioned on Twitter by andreea, Sorina. Sorina said: RT @pietricel: cum iti distrezi copilul in casa pe vremea asta urata ? faceti impreuna o masca de toamna, un arici de exemplu http://ow.ly/2QsAB […]

2. Am dat in mintea copiilor « dedupamicrofon - Octombrie 12, 2010

[…] ca o fac din pasiune, nu conteaza ca e 11 noaptea si eu caut desene sau pun ultimele poze cu masca de arici facuta din frunzele adunate de pe jos. Nu conteaza ca am venit dupa job si mai am si altceva de […]

3. cip - Octombrie 13, 2010

E superba! Stiam eu ca trebuie sa ajung in parc zilele astea si nu stiam de ce. Eu in weekends am trecut printr-o terapie cu origami :))


Lasă un răspuns

