jump to navigation

Ne relansam cu surle, trambite si un concurs Iunie 7, 2011

Posted by lipicilapici in Info.
Tags: , , , ,
trackback

Dupa o perioada de tacere, am schimbat echipa, ne-am luat elan si incepem o noua etapa. in care vrem sa va venim in intampinare cu tot felul de oferte pentru petrecerea timpului liber alaturi de copilul dumneavoastra.

Pentru ca suntem in proces de remodelare o sa va cerem putin ajutor. Vrem sa stim ce v-ar interesa sa gasiti pe LipiciLaPici. Nu abuzam de voi asa ca sarim si cu premii. Nu unul ci trei.

Punem la bataie trei exemplare „Ai grija de copilul tau pe care le-am primit de la prietenii de la Editura All.

Aceasta carte este un ghid ilustrat pentru parinti despre ingrijirea medicala completa a copilului. Pe langa abordarea celor mai frecvent intalnite accidentari, alergii, boli ale copilariei, acest volum ofera cele mai recente informatii despre vaccinari, medicamente, obezitatea la copil si mentinerea unei greutati sanatoase etc. Este o carte plina de sfaturi utile, care nu trebuie sa lipseasca din nicio biblioteca.

Asadar scrieti-ne ce vreti sa gasiti pe LipiciLaPici, dati like la pagina noastra de Facebook si pana la castigarea premiului mai e un pas.

Concursul incepe astazi, 7 iunie si dureaza pana pe 21 iunie. Cei trei castigatori vor fi trasi la sorti cu ajutorul random.org

Succes!

Comentarii»

1. Danila Alexandru Marian - Iunie 7, 2011

Vreau sa gasesc multe joculete pentru copiii si multe alte aplicatii pentru ei, fiindca o merita din plin. Multumesc.

2. Paul Cristian Geletu - Iunie 8, 2011

Mai multe sfaturi practice, detaliate si cu imagini, daca se poate, penru ingrijirea copilului

3. Bucataria Cameliei - Iunie 10, 2011

Eu as vrea sa gasesc sfaturi cu privire la educarea picilor intre 3-7 ani.Nu stiu ce metode sa mai aplic cu cei doi „razvratiti” ai mei…

4. Lazarica Oana - Iunie 10, 2011

Cred ca daca tot a venit vara, ar fi frumos sa invatam cum sa profitam de nisip si de mare. sa invatam sa construm castele din nisip, sa invatam cum sa ne jucam in nisip aleturi de copiii nostri.

5. Evelina Rustem - Iunie 12, 2011

Mi-ar placea sa imi imbogatesc cunostintele despre activitati motrice pentru copii ce implica socializare!

6. surasdesoare - Iunie 12, 2011

multe concursuri cu premii destinate celor mici.

7. Loredana Cenuse - Iunie 13, 2011

mai multe ghicitori si poezii pentru copii!

8. Alina Ticula - Iunie 16, 2011

Mi-ar placea sa gasesc idei pentru lucru de mana pentru prescolari.

9. cristinallnaturall - Iunie 20, 2011

As vrea sa gasesc activitati pentru copiii foarte mici (pana la 3 ani) si foarte activi.

10. Smeu Denisa - Iunie 20, 2011

Mi-ar placea sa gasesc multe concursuri cu premii pentru cei mici sau joculete,povesti, aplicatii interesante.

11. Cristina Cîmpeanu - Iunie 20, 2011

La categoria planse de colorat mi-ar placea sa gasesc mai multe personaje din desene animate.

12. cristinallnaturall - Iunie 21, 2011

Am scris ieri un comment, am dat si like la pagina de fb si se pare ca a fost sters. E doar pentru anumite persoane concursul?


Lasă un răspuns

